מה נשים אומרות על גוגל פלוס


היום נערך וובינר מרתק אותו העבירה Maggie Fox מ BlogHer. הוובינר עסק בניתוח והבנת ההתנהגות הנשית ברשת בדגש הנעה לפעולה והרגלי קנייה ועל כך אפרט בפוסט נפרד.

החברה ערכה מחקר מקיף בקרב 2000 נשים "חיות רשת".

בין השאר, עלה נושא אי הצלחת הגוגל פלוס בקרב נשים. להלן כמה נקודות עיקריות:

1. גם נשים שהנן Internet Savvy לא הבינו מדוע אין להן שם אנגייג'מנט. מה שברור בבלוגוספירה ובפייסבוק או טוויטר לחלוטין לא זז בגוגל פלוס. אין הבנה איך זה עובד. וזה אצל נשים שלגמרי מבינות איך דברים עובדים!

2. לא ברור איזה צורך מיידי מספק הגוגל פלוס. פייסבוק,לדוגמא, מספק את הרצון להיות בקשר עם חברים ומשפחה. בלוגים מספקים את הצורך לביטוי אישי. וגוגל פלוס – ??

3. רשת חברתית צריכה להיות אהובה על ידי המשתמשים מיידית עם עלייתה. אם זה לא מתקבל ישר ולא "מתאהבים" בה, זה כבר לא ילך. לראייה, פינטרסט "שורפת" את ארה"ב, וזה אחרי הרבה פחות זמן שהיא קיימת לעומת טוויטר. זו רשת שאוהבים. הגדילה בהתאם.

4. גוגל פלוס מתנהג כמו פייסבוק, מרגיש כמו טוויטר ו…אין לנו באמת שליטה שם על מי עוקב ומה קורה איתנו. זה משרה קצת אווירה "קריפית".

מה בכל זאת טוב בגוגל פלוס?

  • ניתן ליצור דרכו stream איכותי – עוקבים ונעקבים מקטגוריה מסויימת. זה נותן תוכן איכותי ומדוייק.
  • לבצע חיפושים מבוססי גוגל פלוס. גוגל הוא אחרי הכל מנוע חיפוש שאין שני לו. חיפוש חברתי הוא נדבך חשוב בפעילות השיווקית שלנו. את זה אין לפייסבוק.

למה עוד כדאי לכם להיות בגוגל פלוס?

אם אתם משווקים לגברים, צעירים, מוטי טכנולוגיה – זה בהחלט מקום טוב להיות בו.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *