שיווק עורכי דין ברשת – תנו לגולשים מתנות


כאשר  מדובר בשיווק עורכי דין ברשת המתנה היחידה אותה תוכלו להעניק לגולש היא הידע שלכם. נשמע מעט? ממש לא… אתם לא אמורים לגלות את סודות המקצוע שצברתם שנים כה רבות, אך כן, תנו את התחושה לגולש שיש שם מישהו שיודע בדיוק בפני מה הוא מתמודד, והתאימו לו תוכן בהתאם.

בניגוד לשיווק של מותגים, עורכי דין אינם יכולים לחלק פרסים או לצאת בקמפיינים "סקסיים" תוך חלוקת מתנות באמצעות אפליקציות ויראליות. אבל ניתן גם ניתן לייצר תכנים ראויים, קצרים, טיפים ומידע שפשוט יעשה את ההבדל לגולש. מכאן  ועד שיזכרו אתכם המרחק לא רב.

מה מבקשים הגולשים?

אם ניגע,לדוגמא, בדיני משפחה ובפרט בתחום הגירושים, הרי שמדובר בתחום עתיר שאלות וחיפושי מידע. כדאי שתהיו באג'נדה של הגולשים. כיצד? נסו לפחות את אחד  מהכלים הבאים:

  • פתחו בלוג מקצועי – אמצו נישה מסויימת בה תעסקו בעיקר (ירושות,גישור, אפוטרופוסות ).
  • הקימו עמוד פייסבוק משרדי – כתבו את שם המשרד + ההתמחות. שם קצר ככל הניתן.
  • צייצו בטוויטר – הקימו חשבון אישי בו תעדכנו בזמן אמת אודות ביקור בבית משפט, מחשבה שעוברת בראשכם בדבר תיק מעניין, או תמונה מנוף משרדכם.
  • נהלו פורום בפורטל מוביל– התייצבו ועזרו היכן שקהל היעד הפוטנציאלי שלכם נמצא. תמצאו שמדובר בעמדת כח אדירה.
ניהול פורום משפטי

מהר מאוד תגלו שעם פעילות שיטתית בפלטפורמות החברתיות תוכלו לחסוך עלות של קידום אתרים, אותה ייתכן ששקלתם. ממילא אנשים לא בוחרים עורך דין רק לפי תוצאות גוגל. הם ודאי יערכו הצלבות בין גוגל+המלצות חברים+מחקר רשת ושיח חברתי.

מבלי לגרוע בחשיבות הSEO בפעילות משרדכם, אם אין לכם תקציב לפעילות עניפה ברשת, הדבר הפשוט ביותר אותו תוכלו לעשות הוא לעלות לאוויר בכל המרץ ולנהל לפחות פלטפורמה חברתית אחת בעקביות.

קווין אוקיף - לכל עורך דין צריך שיהיה בלוג

 

 

 

 

 

 

 

 

תוכן

גם בתחום האפור לכאורה של עריכת דין, תוכל לככב ולזהור. ככל שתהיו מקוריים יותר בתכנים כך תבלטו יותר, עם הזמן.

דוגמאות:

  • קחו כתבה על סלב או מקרה מעניין בעולם מתחומכם ותנו פרשנות
  • שתפו את הגולשים בתחושות האישיות שלכם בכל הקשור לאקטואליה
  • צלמו תמונות ממפגשים, כנסים או סתם הנוף הנשקף ממשרדכם.

לסיכום, שיווק של עורך-דין ברשת יכול להיות אתגר מרתק. ההצלחה, כנראה, קשורה גם כאן, ברוח יצירתית ועקביות. ממש כמו בבית המשפט, לא?



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *