צעדים ראשונים בלינקדאין – איך לקדם את הפרופיל שלכם כשאין לכם זמן


בעיה כאובה שיש לרבים: הם רוצים להיות בעלי נוכחות טובה בלינקדאין אבל אין להם את הזמן/ידע/הבנה כדי להתחיל ולפעול. זה מרתיע. מתסכל. ואז..לא עושים דבר.

אז אין לי כאן פתרון קסם, כי פרופיל לינקדאין חזק ושיווק ומכירות בלינקדאין הם תוצאה של עבודה לאורך זמן. אבל כן יש לי כמה טיפים קצרים ומאוד ישימים שעשויים לקדם אתכם בכל זאת וליצור לכם פרופיל טוב יותר, עד שיהיה לכם זמן להקדיש לכך יותר. עדיף לפעול קצת וחכם מאשר לא לפעול כלל…

כך תקדמו את פרופיל הלינקדאין שלכם במהירות:

1. העלו בקטגוריית העיסוק שלכם (השורה מתחת לשמכם) כמה שיותר מידע. אל תהיו לקוניים. כתבו תפקיד וגם: יכולות, במה הנכם "אלופים". עשו שימוש בשמות תואר ובמלים שאחרים אולי לא חשבו להשתמש. כך תייצרו בידול ותתפסו את תשומת לב הגולש. נצלו את כל המקום שניתן, הזינו מילות מפתח חשובות! מה הגולש שאתם מעוניינים בו מחפש? העלו ביטויים ומלים אלה בכותרת הפרופיל!

2. התחילו מלמטה: העלו תגיות של מילות המפתח המייצגות אתכם ואת המומחיות שלכם בקטגוריית SKILLS של הפרופיל. זו הקטגוריה שלקראת סוף הפרופיל אבל היא מאוד חשובה. הזנת תגיות אלה תעזור לקידום האורגני של הפרופיל במנוע החיפוש בלינקדאין. העלו כמה שיותר, ממש תתפרעו! (אבל במידה – רק תגיות המייצגות אתכם נאמנה שיקדמו את האינטרס שלכם.)

3. עשו בדיוק כמו סעיף 2 אבל הפעם בקטגוריית: Also Knows About. הוא גם ממוקם בסוף הפרופיל. זהו עוד שטח נדל"ני שלינקדאין מעמידה לרשותכם לטובת קידום אורגני. תוכלו כאן גם לשלב תחביבים כמו diving, hiking או כל תחביב אחר. מי יודע, אולי תמצאו פעם נושא שיחה משותף מהעולם הפרטי שלכם עם מנכ"ל חשוב באחד הארגונים ודווקא זה עשוי להביא לעסקה או למשרה המיוחלת. וזה בוודאי יבדל אתכם מאחרים, שבניגוד אליכם, הם אנשים משעממים… וייצור עניין ונושא לשיחה! (:

3. העלו קישורים. לדוגמא: אם אין לכם זמן לכתוב את האודות שלכם בקטגוריית SUMMARY וגם לא להעמיק בניסיון שלכם EXPERIENCE הקפידו לפחות להעלות בתקציר שלכם וידאו כלשהו על החברה שלכם או הרצאה כלשהי שנתתם. אין לכם ? אז אולי כתבת יח"צ (לינק) או תמונה מכנס אחרון בו הרצתם. זה לא הרבה אבל זה הרבה יותר מכלום!

עד כאן בפינת הטיפים הלינקדאינים הקצרים… כמובן שההמלצה שלי היא להשקיע מאוד בפרופיל, אבל מספיק אם תבצעו מהלכים ראשוניים אלה על מנת להתחיל לבסס נוכחות עדיפה בלינקאין. את היתרה השלימו לאט ובזמנכם, לפחות בינתיים תתקדמו טוב יותר בלינקדאין!

להקמת פרופילי לינקדאין מנצחים פנו אלי 

התחברו אלי בלינקדאין

עקבו אחרי בטוויטר

התחברו אלי בפייסבוק

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *