מהי מילת הקסם שתשפר את ההמרות שלכם בלינקדאין


בעיה מוכרת שבעלי עסקים רבים מתחבטים בה:  איך אפשר לנצל את הזמן טוב יותר כאשר מתנהלים ברשתות חברתיות? לדוגמא, איך מעלים את אחוז ההצלחה כך שכל עובד בכיר שפנינו אליו לקשר בלינקדאין יאשר אותנו? הרי הדרך לשיגור המסר המכירתי שלנו מתחילה משם!

אז נכון שרואים כל הזמן את הלידים בעיניים וכולנו נתכנסנו לצורך עשיית רווחים, ואנחנו מחשבים ROI אבל לפעמים צריך גם לחשוב על נקודה אחרת לגמרי.

היות שעסקים עושים עם אנשים הרי שהדרך לליבו של איש העסקים עוברת ב..לא לשדר כל הזמן עסקים. נשמע מוזר,הה?

ולמה אני מתכוונת?

כאשר אתם שולחים בקשה לקשר למישהו שהוא פוטנציאל לשיתוף פעולה/לקוח, אל תראו רק את הליד בעיניים,אלא את בן האדם שמאחוריו… כי עסקים עושים עם אנשים, עידן ה B2B , B2C עבר, כי זה פשוט P2P. (תשובות לקיצורים בסוף הפוסט..)

לפיכך אם תרצו להעלות את ההמרות שלכם בעת פניות אישיות אני ממליצה להתנהל לפי מתודולוגיה פשוטה זו:

1.לאתר את האנשים המבוקשים.

2. לשלוח בקשה לקשר. כתיבה של הערה חצי אישית לצד הנוסח הרגיל הקבוע של לינקדאין תעלה את אחוז ההצלחה שהוא יאשר אתכם. למה צריך זאת? בניגוד לישראלים,אמריקאים,לדוגמא,לא מאשרים אוטומטית כל אחד שיש לו פרופיל לינקדאין…תנו לו סיבה לאשר אתכם! טיפ: הסתכלו ברשימת הINTERESTS שלו.אולי שניכם חובבי צלילה? אולי פשוט תוכלו להגיד לו מילה על הדבר הזה? וואו,הוא יופתע!

3. אחרי קבלת האישור המיוחל שלחו מסר תודה קצר בלי לבקש כלום בסופו. לדוגמא: כותרת: תודה. גוף המסר: ג'ון יקר,תודה שצירפת אותי למעגל קשריך המקצועיים. בברכה, שם פרטי וקישור לאתר שלכם.

4. לא לשלוח אחרי יום את ההצעה העסקית.

5. לא לשלוח גם אחרי יומיים את ההצעה העסקית.

6. לשלוח אחרי כשבוע מייל עם ההצעה העסקית. לפתוח במסר אישי כלשהו המחמיא לפעילות שלו, או המדגים שקראתם אודות החברה שלו והתוודאתם לפעילות וכד' ורק אז להגיע לעיקר.לקנח בהנעה לפעולה עדינה עם פרטי הקשר.וגם חשוב מאוד מה תכתבו בכותרת.על כך אפרט בפוסט נפרד.

לסיכום

דווקא המסרים שאינם דוחפים יביאו בסופו של דבר לרמת קשב גבוהה יותר אצל הליד המיועד שלכם.ההמשך הוא קרוב לוודאי הצלחה.

ותתחברו אלי בלינקדאין,כן?

——-

B2B -Businsess to Business

B2C – Business to Customer

P2P – Person to Person or Peer to Peer



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *