מאלמוני למומחה ידוע – מיתוג אישי באמצעות רשת הלינקדאין


DATE

גם חתול יכול להיות אריה..לפחות ברשת, אם תשאלו אותי. וזה היופי שבמיתוג דיגיטלי. הנוכחות העסקית שלנו נתונה לשליטתנו, הפלטפורמות הדיגיטליות נמצאות שם ובחינם.כל שנותר הוא ליצוק בהם תוכן, מסרים ולהתמיד.

רבים וטובים (וגדולים) לא משקיעים בנוכחות הדיגיטלית שלהם ובכך גלום הפסד מכמה זויות:

1. המתחרים תופסים את המקום שלהם בדיגיטל, ולכך השלכה עסקית ישירה. אם אתה לא שם (הרשת) אתה כמעט ולא קיים. מרבית הגולשים מקבלים החלטות רכישה המבוססות במידה רבה על חיפושים,מידע ולימוד מהרשת.

2. המוניטין האישי-מקצועי של אדם נתון לחסדים של אחרים – אם אין לך נוכחות דיגיטלית הסכנה היא שכל טוקבק אודותיך של מישהו אחר, או אזכור איזוטרי בפורום ישן בתפוז יעלה בתוצאות החיפוש הראשונות אודותיך. זו לא הנוכחות או הרושם שאתה מעוניין בו, קרוב לוודאי. קל וחומר כאשר מדובר ברפש דיגיטלי שמישהו מטיל עליך – זה יהפוך לתוצאה הראשונה עליך אם אין לך נוכחות דיגיטלית חזקה משלך.

3. מיתוג כמומחה – ויתור על נוכחות דיגיטלית הוא מראש ויתור על מיתוג כמומחה בתחומו לטובת אחרים, שאולי לאו דווקא מומחים כמוך במבחן המציאות!

אבל הדיגיטל סופג וסובל הכל..ולכן מי שעושה,מתמיד ומשקיע ברשת ימותג כמומחה מספר אחת! כי כשאתה מעלה תוכן ומשתף בידע מקצועי, זה מעיד עליך כמבין בתחומו. זה יוצר מופעים בתוצאות ראשונות בגוגל!כמה פשוט.

זאת ועוד, גוגל מעריך אתרים ובלוגים עם וותק כפרמטר לקידום. מכאן שאם המתחרה שלך החל במירוץ לפניך יש לו פור עצום שקשה יהיה לך להדביק אם לא תפעל בהקדם!

ולמה אני מספרת את כל זה? כי ניתן בקלות ובמהירות וללא מאמץ רב לייצר נוכחות רשת מקצועית וחזקה באמצעות רשתות חברתיות. אחת הרשתות הקלאסיות ליצירת נוכחות עסקית מקצועית חזקה היא רשת הלינקדאין.

המהלכים:

  • הקמת פרופיל איכותי
  • עדכון הפרופיל (פרופיל דינמי)
  • הקמה וניהול בלוג לינקדאין

וזה רק על קצה המזלג. ניתן לעשות המון, ובקלות, ולצבור נוכחות רשת חזקה ומהדהדת עד שאנשים ירדפו אחריכם תוך זמן קצר להיות חלק מרשת הקשרים שלכם ואף תקבלו הצעות עבודה/ עסקאות!

על זאת ועוד אדבר ואפרט בכנס אינפו מידע 2016, ביום ב', 23.5.16, במושב "שיווק בדיגיטל – הארגון מדבר בשפת הדיגיטל".

הכנס ייערך במלון הילטון תל-אביב בין השעות 09:00 עד 17:00 ואני אעביר את הרצאתי בשעה 15:00.

לפרטים, סילבוס, והרשמה – לינק



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *