כיצד תנצלו את לינקדאין להצלחה עסקית


לינקדאין, נטע, דורון, כיצד, להשתמש, בלינקדאין
לינקדאין לטובת העסק שלך

האם אתם משתמשים בלינקדאין לקידום העסקים שלכם? אם לא, כדאי שתתחילו.

לינקדאין היא רשת מקצועית איכותית מצליחה, כך שאם אתם פונים לקהל שעיקרו בעלי עסקים וחברות, הלינקדאין היא זירת חובה עבורכם. הרעיון הוא פשוט: להיראות ולהישמע.

מה כדאי לבצע בפעילות הלינקדאין לטובת קידום העסק שלכם? 

1. הצטרפו לקבוצות. דרך שיחות עם קולגות וקהל הקבוצות באופן כללי תוכלו לקדם כתבות שממילא כבר כתבתם והשקעתם זמן בכתיבתם.  בנוסף, כדאי שתספרו על המוצר שלכם, תשוחחו עם אנשים בקבוצה, להם יש מכנה משותף רחב אתכם, ותקדמו את המסרים שלכם בעקיפין.

התוצאה: חשיפה מוגברת, יצירת אמינות עבורכם, בידול מהמתחרים שלכם.

2. הקימו קבוצה משלכם. צרו קבוצה, עם שם גנרי הקשור לעולמות העסק שלכם. נכסו את הערך והמושג המקצועי אליכם ובהך תחזקו עצמכם כמומחים ומובילים בתחום.

אספו סביבכם בעלי עניין בנושא. אלה הם קהל היעד הפוטנציאלי ושגרירי המסרים הטובים ביותר עבורכם. כלי הלינקדאין לעניין: וובינר, ייזום דיונים, שיחות בקבוצה, הזמנת חברים וקולגות מיתר הרשתות החברתיות לקבוצה שפתחתם.

התוצאה: חשיפה, מיצובכם כמומחים, קבלת המלצות מחברים, הפצת מסריכם דרך חברי הקבוצה, יצירת מאגר מידע של לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.

3. צרו רזומה און-ליין. הלינקדאין נותן  אפשרות טכנית להעלות רזומה אשר ישמש כרזומה אונלייני קבוע. תוכלו להשתמש בטמפלטים של לינקדאין, שייקלו עליכם את העניין. מדובר במסמך שיווקי ממעלה ראשונה.

4. בנו אמינות. כשאתם מתערבים בשיחות בקבוצות, חשבו מראש מה יציג אתכם בצורה הטובה ביותר. אל תשיבו על כל שאלה שעולה בהכרח. חשבו במה כדאי להתמקד.

התוצאה: חיסכון בזמן "עבודה" ברשת, מיצוב מחוזק בתור מומחה אמין בתחום שלכם.

5. השתמשו במנוע החיפוש המתקדם. הוא יעזור לכם לאתר אנשים מעיר מסוימת, מתחום ממוקד  ויביא לכם רזולצויות מידע מעולות לפעולה.

באמצעות מידע זה תוכלו להגיע אל קבוצות עניין מטורגטות, לספק מידע מקצועי עבורם ומכאן הדרך להשגת אותם אנשים בתור לקוחות היא רק עניין של זמן.

כיצד? ספקו תשובות ענייניות, המליצו לא רק על האתר שלכם (כן כדאי להקפיד מדי פעם לשלב לינק לאתרכם כשאתם טורחים להשיב) ופרגנו לקולגות בתוך הקהילה.

התוצאה: הגעה לקהל יעד ממוקד במינימום זמן ומאמץ. אחרים יעלו את שמכם בדיונים כאשר יוזכר נושא מקצועי מסוים עליו עמלתם בשיחות ומתן מידע מקצועי ממוקד בקבוצה.

6. לינקדאין למתקדמים: הקימו סדנת עבודה עבור חברי הרשת שלכם בלינקדאין.

huddle workspaces הן זירות נוחות לבניית מרחב עבודה פרטי, כך שתוכלו לעבוד עם חברי הרשת שלכם. כאן תוכלו לבנות פרויקט ביחד, לחלוק ולשתף בתוך זירת הלינקדאין האיכותית. בדקו את הפיצ'ר שנקרא boxnetfiles על מנת לאחסן ולשתף בקבצים את חבריכם בלינקדאין. (גשו ל more בלשוניות העליונות בעמוד הראשי, ומשם ל get more applications )

התוצאה: העלאת רמת האנגייג'מנט עם הלקוחות או החברים. שמירה על קשר הדוק עם החברים וניצול אפקטיבי של רכיב השיתוף בלינקדאין = חיסכון בזמן.

רוצים ללמוד עוד? מרכז הלימוד של לינקדאין



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *