חמישה טיפים מהירים לקידום העסק שלכם בלינקדאין


נטע דורון, הדרכות לינקדאין
פעילות עסקית דיגיטלית חייבת להתחיל מהלינקדאין (מקור תמונה: בלוג לינקדאין)

לכל התוהים באיזה רשת חברתית כדאי להשקיע את הזמן המועט העומד לרשותם המלצתי החמה היא להתחיל מהלינקדאין. מדובר ברשת עסקית שנוכחות בה יכולה רק לתרום ובה ודאי לא תבזבזו את זמנכם.

ונעבור ישר ל"שורה התחתונה" – עיקרי הפעילות שעליכם לבצע בלינקדאין:

1. השלימו את פרופיל הלינקדאין שלכם במלואו. המשיכו ופתחו אותו ברמת פירוט גבוהה ככל הניתן. לינקדאין יוליך אתכם ויציע לכם מה בדיוק יש לפרט (פרוייקטים שיזמתם, מקומות עבודה בהם עבדתם, שנות לימודים מדויקות ,קורסים שלמדתם וכד').

נכון, זה אולי מעייף ומעיק, אבל מדובר בהשקעה חד פעמית בעלת ערך רב. עם הזמן, תצטרכו רק לעדכן את הפרופיל בהתאם לפרוייקטים, הישגים וכתבות שלכם, אבל אחרי ההשקעה הבסיסית  החד פעמית תתפלאו לראות כמה פרופיל אחד טוב יכול לקדם אתכם מבחינת החשיפה וקשרי העבודה שלכם!

2. אשרו והתחברו לאנשים שלאו דווקא מהמעגלים הקרובים אליכם. מטרתכם להגדיל את רשת הקשרים שלכם. יותר קשרים פירושו יותר חשיפה לשמכם ויותר טראפיק לאתר שלכם. תגיעו ליותר מידע עסקי עבורכם כגון פעילות מתחרים, קבוצות פוטנציאליות לשיווק העסק שלכם ועוד.

3. המליצו על בעלי מקצוע, קולגות וספקים ואחר-כך דאגו לקבל המלצות. פירוש ההמלצות הוא קידום לפרופיל שלכם במנוע החיפוש בלינקדאין כמו גם לייצר עבורכם יח"צ כבעלי עסק מומלץ מכיוונים רבים ובהקשרים רבים. חשוב שתתחילו בהענקת המלצות ולא בבקשה של כאלה. לרוב מה שיקרה לאחר שתמליצו על אחרים הוא שתקבלו באופן טבעי בחזרה המלצות.

4. הקימו את הקבוצה העסקית שלכם בלינקדאין. לדוגמא, The Sports Indusry Network. נכסו עבורכם קהילת ידע מקצועית בעולמות התוכן הקשורים אליכם ומקדו את תשומת הלב של הקהל שלכם על מנת שיצטרף לשם.

ככל שתקדימו את המתחרים ותייצרו קהילה טובה ומקצועית בלינקדאין כך תרוויחו ממנה יותר ובלא הרבה מאמץ. בעלי קבוצות מקצועיות המצליחים בעשייה זו מקבלים דטה בייס עצום של לקוחות פוטנציאליים עם יכולת השפעה אדירה. תוכל לדוור לחברי הקהילה ישירות כל מסר שתרצו מדי שבוע, תוכלו לייצר טראפיק לאתר שלכם ולהעלות כך את המכירות למוצר/שירות שלכם.

5. יצרו אופטימיזצייה של הפרופיל שלכם בלינקדאין כדי שיזכה בדירוג גבוה. פירושו, כמו בגוגל, להשתמש במילות המפתח שמקדמות את העסק שלכם בצורה אינטנסיבית. אנשים מחפשים מדי יום אחר מומחים, פרילנסרים, ויועצים על מנת להעסיק ולעבוד איתם, וכדי לפתור בעיות שיש להם בעסק. ולכן שזרו את מילות המפתח קודם כל בכותרת וכן לאורך כל הפרופיל ויותר מפעם אחת.

מקומות לכתיבת מילות המפתח: כותרת, summary, מיומנויות SKILLS, תחומי עניין ומקומות עבודה בעבר. 

לסיכום, קחו את הפוסט הזה כשיעורי הבית הראשונים שלכם והתחילו כבר עכשיו לייצר פרופיל עסקי חזק ברשת הלינקדאין.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *