איך לכתוב מסר שיווקי יעיל בלינקדאין


הורד

בלינקדאין קיים דטה בייס עסקי איכותי של מקבלי החלטות בחברות ובארגונים. מנכ"לים, מנהלי כוח אדם, מנהלי רכש, מנהלי שיווק ועוד.

זו הזדמנות נהדרת להתחבר אליהם ולהציע להם קשר, במטרה ליצור עניין אצלם בהמשך אודות השירות/המוצר שלכם.

ה"פיצוח", אם כן, הוא היכולת להתחבר אליהם ולהיות כלולים ברשימת הקשר שלהם, ואחר כך לשלוח מסר אישי. אך כיצד תצליחו לגרום להודעה שלכם לבלוט מתוך מאות המסרים שהם ודאי מקבלים? כיצד תייצרו עניין,  ותגרמו לפתיחת המסר שלכם, להתחבר אליכם ואף להניעם לשלוח תגובה..?

להלן כמה טיפים  מתוך בלוג לינקדאין, (עליהם אחראית מומחית ניהול הקריירה ניקול וויליאמס) עם תיבול קל של טיפים ממני. וויליאמס טוענת שמספיק לבצע רק את שני הטיפים הראשונים וכבר תוכלו להגביר את סיכוייכם בפתיחת המסר ב – 50% !

משלוח מסרים אישיים בלינקדאין –  מה מומלץ לעשות?

  1. הזכירו אנשים שיש לכם היכרות משותפת עימם. אזכור אדם ששניכם מכירים היא דרך נפלאה לשבור את הקרח ולבסס אהדה מההתחלה. תוכלו תמיד למצוא קשרים משותפים כאשר אתם בוחנים את הפרופיל של אותו אדם איתו אתם מעוניינים ליצור קשר.
  2. הגבילו את המסר שלכם ל 100 מלים או פחות. כתיבה לעניין ותמציתית עוזרת למקבל המסר להבין מדוע פניתם אליו וכיצד תוכלו לשתף פעולה. מסרים קצרים הם גם קלים לקריאה במכשירי  מובייל. לכן, היו בהירים ומדוייקים מדוע פניתם לאותו אדם, על מנת להגדיל הסיכויים לקבל ממנו תגובה מהירה.
  3. הכינו "שיעורי בית" מראש. לפני שליחת המסר, וודאו שהפרופיל שלכם נראה "מליון דולר": מלא, מפורט וכתוב היטב. עליכם להקל על מקבל המסר ככל הניתן ולהדגים שאתם ראויים להיות חלק מהרשת העסקית שלו. מדוע? כי קשרים שהוא מצרף אליו מעידים גם על המוניטין העסקי שלו.
  4. היו קריאטיביים אך לא מתוחכמים מדי. אם כבר התחברתם ועתה התקדמתם לשלב של שליחת הצעה עסקית כלשהי: רשמו כותרת מסקרנת הרומזת להקשר מדוע אתם פונים אליו, ללא חשיפת כל פרטי ההצעה. גם המנכ"ל העסוק ביותר יסתקרן. וודאו רק שהמסר אחר-כך מקיים את ההבטחה..ו- עשו זאת ישר ולעניין, כמו שפורט בסעיף 2 להלן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *