איך להגדיל את מספר האוהדים בעמוד הפייסבוק ללא תקציב


אנחנו מוצפים בתכנים ומדריכים כיצד לייצר הצלחות במדיה חברתית אבל דומה שמרוב עצים לא רואים את היער. ולכן אני בוחרת לקרוא מעט מאוד מקורות מידע, אבל איכותיים.

אחד ממקורות המידע האלה הוא ה Social Media Examiner והיום נחפשתי שם לתוכן איכותי, קל לביצוע ומתאים ככפפה ליד לבעלי עסקים קטנים שאני מצרפת כאן את התרגום שלו ועיקריו לשימוש וליישום.

איך מגדילים את מספר האוהדים בעמוד באפס תקציב?

1. הציעו תוכן איכותי לבעלי עמודים המייצגים עסקים המשלימים אתכם (לא המתחרים לכם!) בתמורה לקרדיט בדמות קישור לעמוד שלכם.

ניתן להציע על בסיס קבוע אחד מדי שבוע או חודש. בהנחה שמדובר בעמוד חזק הרי שתרוויחו חשיפה חינמית ואיכותית מקהל יעד רלוונטי.

לדוגמא, אם אתם מומחי שיווק ובין השאר מתמחים בשיווק במובייל תוכלו להציע תוכן ייחודי הקשור לנישת שיווק זה לעמוד אשר אינו עוסק ישירות בנושא אך כן עוסק בעולמות השיווק. מכאן שתתנו לו ערך מוסף היות שתעניקו לו תוכן שישרת את האוהדים שלו.

הכינו רשימה של כ 40 עמודים פוטנציאליים לשיתוף פעולה כזה וכמו כן הכינו נוסח בו תשתמשו על מנת להציג את עצמכם ומה יש לכם להציע ובתמורה למה אותו תשלחו למנהלי כל אותם עמודים.

2. חפשו עסקאות של "החלפות" בעלות אופי קידומי עם עמודים אחרים.

חפשו עמודים המייצגים עסקים המשלימים לשלכם על מנת להציע להם קידום של העסק שלהם אצלכם ובתמורה לקבל קידום שלכם אצלם. כמו בסעיף הקודם – הכינו טבלת אקסל מרכזת בה תסכמו את 40 העמודים הפוטנציאליים לקידומים הדדיים. כמובן- לא מתחרים. כמו כן יש להקפיד לבחור עמודים באותו סדר גודל שלכם כי אין סיכוי רב שקהילה גדולה מאוד תסכים להחליף המלצות/קישורים עם עמוד מתחיל.

3. נהלו אירוח מומחה חיצוני בעמוד שלכם, בסגנון של Q&A (שאלות-תשובות). קדמו את האירוח ברחבי המדיה החברתית, באתר, בניוזלטר שלכם, באימיילים, בקבוצות פייסבוק, פתחו עמוד אירוע והפיצו לחברי העמוד שלכם.בקשו ממקורבים להפיץ בפייסבוק, הפיצו ביתר ערוצי הסושיאל שלכם, אם יש לכם.

מצד המומחה הוא יזכה לחשיפה וכל מה שיידרש ממנו הם 45 דקות האירוח. ללא הכנות מיוחדות מצידו .

בכך תשדרגו את תוכן העמוד, תייצרו באזז ברשת,חשיפה חינמית ממוקדת ואוהדים חדשים. תייצרו ערך מוסף מקצועי לחברי העמוד. בקשו מאותו מומחה לשתף את דבר האירוח גם מצידו = עוד חשיפה!

חזרו על התהליך מדי שבוע/חודש.

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *