קידום עסקים קטנים ובינוניים: סיכום כנס INBOUND 2015, בוסטון ארה"ב


דומה שחשיבות שיווק האינבאונד (בשתי מלים: הלקוחות מחפשים אותך במקום שאתה תחפש אותם…) רק הולכת ועולה, ובתוך כך שיווק באמצעות תוכן הופך לקריטי.

בכנס בבוסטון שהסתיים זה עתה נכחו 14 אלף מקצועני שיווק ומכירות והוא נערך שבוע. מביאה כאן את עיקרי הדברים כפי שנכתבו במקור על ידי ראסל גלאס, ראש תחום מוצרים ופתרונות שיווק בחברת לינקדאין

שיווק תוכן: החשיבות המכרעת של הרלוונטיות

יש לשאוף ליצור תוכן שייצר ללקוח חוויה ויישאר  תמיד רלוונטי לקונה לאורך כל מסעו בחווית הקנייה.

הנוסחא המנצחת: איכות תוכן גבוהה + טירגוט מדוייק + בזמן הנכון. כל אלה מרכיבים משמעותיים כי הם מגיעים לנתיב קבלת ההחלטה הנכון ביותר בו נמצא הלקוח.

חשיבות איפיון הלקוח

לעסקים קטנים ובינוניים המנתבים את סירתם הקטנה במים הסוערים של אוקיינוס השיווק הגדול (שיווק באמצעות תוכן)  חשוב ביותר להגדיר לפיכך את פרופיל הלקוח במדויק – ה buyer persona

ההגדרה הזו תעשה על ידי מתן תשובות לשאלות: מי הקהל האידיאלי לטירגוט, מה המאפיינים שלו, מה הצרכים שלו, ואז לבחון ולמדוד את האנגייג'מנט איתם כדי לקבוע כמה הצלחת לעזור להם.

רק אז יוכלו עסקים להפוך ליותר רלוונטים לאנשים הנכונים, והרבה יותר מוקדם בתהליך.

לשלב בין כלי שיווק

עסקים קטנים ובינוניים עשויים להשיג יכולות שיווק טובות יותר באמצעות כלים אינטגרטיביים כמו השת"פ בין האבספוט ולינקדאין (האבספוט היא מערכת הפצת תוכן בסושיאל שעתה תומכת בקידום פוסטים ממומנים בלינקדאין). לינקדאין והאבספוט הן חברות שעוזרות לעסקים קטנים ובינוניים להצליח באמצעות תוכן.

רלוונטיות היא כל הסיפור

רלוונטיות היא המפתח להצלחה. לספר סיפור דרך תוכן הוא המפתח להגדיל את רלוונטיות המותג שלך. הסיפור עוזר לבנות יחסים משמעותיים ואיכותיים עם הקהל של העסק.

חשיבות הסנכרון בין שיווק ומכירות

הולך וגדל הקשר בין שיווק ומכירות. זה לא דבר חדש אבל החידוש כאן הוא ששיתוף הדטה בין השיווק והמכירות הולך והופך חשוב יותר ויותר כי לקוחות מחפשים תשובות לשאלות און-ליין.

 

 

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *