עובדים חכם עובדים בלינקדאין


linkedin-contacts,נטע דורון
לינקדאין – עוצמת הקשרים תייצר לכם לידים

 אם אתם עסק קטן ומבקשים לעניין בשירות שלכם מקבלי החלטות מרכזיים המלצתי שתתחילו לפעול בלינקדאין. אין טעם לפעול בפלטפורמות עממיות והמוניות כגון פייסבוק, בפרט אם זמנכם יקר ואתם פונים בעיקר לבעלי עסקים (B2B). וזאת מדוע?

היתרון בפעילות בלינקדאין הוא בניצול זירה מרכזית של שיווק Business to Business, כאשר מרבית האנשים הנמצאים באתר פעילים ורלוונטים. בנוסף, מדובר ברשת איכותית ביותר המהווה דטה בייס חינמי של בעלי תפקידים בכירים.

למעשה, לינקדאין אינה רשת חברתית אלא רשת המוגדרת כמקצועית. דמו זאת למצב בו אתם נמצאים מדי יום בכנס מקצועי ומרחיבים את מעגלי הקשרים העסקיים שלכם ועושים נטוורקינג איכותי.

אם תשכילו לפעול בחוכמה ובעקביות בלינקדאין תוכלו לייצר ערך מוסף אמיתי תוך זמן קצר:

  • תנועה איכותית לאתרכם
  • חשיפה, יחסי ציבור
  • לידים

פשוט פעלו קטן וחכם. ריכזתי כאן ארבעה טיפים קצרים וקלים יחסית לביצוע.

תכנית פעולה לשיווק בלינקדאין:

1. הכינו פרופיל לינקדאין מקצועי מפורט ככל הניתן.

מדוע זה חשוב? ככל שתפרטו יותר השכלה, קורסים, מקומות עבודה (כולל שנים ותאריכים), פרסומים שלכם, פרוייקטים שביצעתם וכד' כך הפרופיל שלכם יעלה יותר בתוצאות.

כמו כן, ייקל עליכם להרחיב בלי מאמץ את מעגלי הקשרים שלכם, היות שאלגוריתם לינקדאין יזהה את ההקשרים המקצועיים שלכם לאורך השנים ויידע להציע לכם אנשים שאתם עשויים להכיר. מהצד השני, ייקל על אנשים המחפשים אתכם למצוא אתכם ולהתחבר. זאת ועוד, בקידום האורגני באתר תעקפו מתחרים, היות שלא כולם משכילים להשקיע בפרופיל הלינקדאין שלהם. ברשת מסתובבים אנשים רבים המחפשים נותני שירותים. ודאי תרצו לעלות ראשונים בתוצאות החיפוש שלהם. מה שעוד תרוויחו הוא שלינקדאין יעבוד עבורכם: יציע לכם עוד ועוד אנשים רלוונטים לצרף למעגל הקשרים שלכם. ובעסקים, הכל זה קשרים, לא כך?

2. "הזיזו" את הפרסונה שלכם

לא מספיק להיות בלינקדאין ולאשר מדי חודש קשרים שפנו אליכם בבקשה. צריך לפעול. באופן שוטף, ולקחת יוזמה. העלו לפחות פעמיים-שלוש בשבוע עדכונים בחלונית המתאימה,לצד תמונתכם, אודות כתבות שמעניינות אתכם, בתוספת תובנה כלשהי שלכם או קישור לאתר שלכם בצירוף משפט מעניין כלשהו.

3. בחרו לפחות שלוש קבוצות בהם תפעלו מדי פעם.

הכוונה לקבוצות של קהלי יעד מרכזיים שלכם. מה לעשות שם? להגיב לאחרים (לייק או תגובה ראויה), לפתוח דיונים, להראות נוכחות.

התוצאה תהיה מיידית: כניסות מוגברות לפרופיל שלכם,קריאה אודות תחום עיסוקכם וייתכן שאף כניסות לאתר שלכם (בהנחה שהוא מקושר לפרופיל שלכם, אם ביצעתם את סעיף 1 לעיל כפי שצריך).

4. ייזמו פנייה אישית דרך הודעות אינבוקס לקשרים שלכם

נסחו מסר מושחז היטב ברמת הכותרת וגוף הודעה שיווקי שיגרום לפעולה. שגרו אותו בפילוח מדוייק, וחכם, דרך פילטור שתבצעו בקרב הקשרים שלכם. תוכלי לפלטר הקשרים ברמת התעשייה, תפקיד וכד'. מספיק שתקבלו שתיים-שלוש פניות הזמנה לפגישות, אתם את שלכם כבר עשיתם והחזרתם את ההשקעה! (של זמנכם).

רק וודאו שאינכם עושים זאת לעיתים קרובות מדי ובהקשרים שאינם מתאימים. הסוד הוא במינון ובדיוק!

בהצלחה



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *