משתתפים בכנס? 8 פעולות מהירות שיעלו את רמת החשיפה לפוסט סיקור הכנס שלכם


עמוד מותג בלינקדאין: מאפס ל 500 עוקבים בחודש:

התפוגגות הקורונה מעלה לשמחתנו בימים אלה את כמות האירועים הפיזיים וזו הזדמנות נפלאה לפגוש אנשים (באמת), לכתוב על כך ולתקשר את המעורבות שלנו בכנסים, הן כמרצים והן כמשתתפים. פוסט כזה מעניק מעבר לסיקור היותכם שם הן כמרצים והן כמשתתפים את הערך המקצועי שלכם ומהווה פוסט שמראה שאתם אוטוריטה בתחומכם (למרצים שמבינכם) ולכן חשוב לא לפספס את ההזדמנות לתקשר זאת.

ולכן, קיבצתי כאן עבורכם כמה פעולות שתוכלו כדי להעצים את רמת החשיפה של הפוסט או הפוסטים שלכם. כי למה שתסתפקו בטוב אם אתם יכולים להיות מצויינים?

 

טיפים מהירים להגדלת החשיפה לפוסטים שלכם במהלך השתתפותכם בכנס:

1.  הקפידו להעלות תמונות עם תאורה טובה כשאתם נמצאים במרכז התמונה ולא רואים חצי תקרה.

אין דבר מתסכל יותר מאשר לגלות שאחרי ההרצאה חוצבת הלהבות שלכם האדם האחראי על הצילום שלכם לא הקפיד על זווית צילום טובה וצילם ממקום חשוך. ועוד יותר עצוב לגלות שהוא צילם רק תמונה אחת… אז אם יש לכם אפשרות – בקשו מכמה אנשים לצלם אתכם וודאו שהם מצלמים מזווית טובה ומחמיאה ועם תאורה טובה.

2. העלו יותר מתמונה אחת, אבל לא שתיים, אלא 3 ומעלה. משום מה לינקדאין חותך באמצע את התמונה במידה ומעלים שתיים וזה פשוט מתקבל לא טוב.

3. אל תשכחו לתייג את יתר האנשים שאתכם בתמונה ואת עמוד החברה או עמוד הכנס והוסיפו האשטג של הכנס שאתם מרצים או אורחים בו. זה גם מטעמי נימוס וגם מטעמי קידום התוכן שלכם, סביר שאנשים יגיבו לכם יותר.

4. רשמו את השורה הראשונה בצורה מעניינת ונלהבת, כזו שתעשה לגולש חשק ותעורר סקרנות לקרוא הלאה ולהגיע לחלק שבו הוא צריך להקליק על "קרא עוד". זה מסמן לאלגוריתם לינקדאין שיש עניין בתוכן שלכם (מעורבות).

כלומר: אל תרשמו בלשון דיווחית יבשה ומשעממת. כך תבלעו ביתר התכנים המשמימים…העבירו את רוח ההתלהבות שלכם מהאירוע, בכל זאת , לא מדובר בזום… ותמיד תחשבו איך אפשר לגרום לגולש המהיר והעצבני שגולל בפיד, להתעכב על הפוסט שלי?

5. אפשר להוסיף אימוג'י אחד לפחות איפה שמתאים, זה שובר את המונוטוניות של הטקסט ומושך את העין. רק אל תגזימו בכך.

6. כשמגיבים לכם, הגיבו בחזרה, זה נימוסי כלפי מי שהשקיע מזמנו העמוס לפרגן לכם.

7. כשמגיבים לכם הגיבו בחזרה עם כפתור reply באותו השירשור כדי שיהיה הקשר ויתרחש תיוג של אותו אדם שייתכן וימשיך להגיב והשיחה תימשך. כאמור, זה מראה ללינקדאין על מעורבות הקהל בתוכן שלכם וכך תאריכו את "חיי המדף" של הפוסט שלכם ברשת והחשיפה תגדל.

8. הגיבו לאחרים המשתתפים באותו הכנס, זה גם נימוסי וגם מבחינה שיווקית מעלה את הסיכוי שהם ייכנסו לתוכן שלכם ויגיבו לכם. בדרך כלל לכנסים יש האשטג משלהם וגם עמוד חברה ותוכלו לאתר שם את התכנים ולבחור למי תרצו להגיב.

אשמח לשמוע עוד רעיונות מכם שאולי פספסתי!

 

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *