כל המשקיע שוקע? לא בפרופיל הלינקדאין!


אנחנו עמוסים וטרודים בחיי היום יום ואין לנו יכולת להשקיע זמן רב במספר משימות גדול. לכן מרביתינו מתעדפים משימות ומחפשים לעבוד בצורה היעילה ביותר. ברור וטבעי.

פרופיל הלינקדאין, למי שמעוניין להיות שם, הוא לא פחות מעבודת "דוקטורט" עבור רבים.ולא בכדי.

יש כל-כך הרבה מידע שהוא שואל ומבקש מאיתנו, שנים וחודשים להזין, רשימות של מיומנויות, ופריטי מידע רבים ומגוונים שלא את כלום יש לנו בהישג יד ואנו אמורים להעלות..צריך גם לדעת מה לכתוב בדיוק, מה לא לכתוב, איך לנסח, למי יש זמן לכל זה??

והתוצאה?  מניסיוני עם לקוחות קורים שני דברים:

1. אין כוח בכלל להתחיל בתהליך – דחיינות. ואז אין פרופיל, אין נוכחות עסקית שם.

2. מקימים פרופיל – אבל מאוד קליל, עם השם, המקצוע וזהו בערך- יצירת מוניטין עסקי לא טוב- חוסר השקעה, נראים כמזלזלים ולא מקצוענים למרות שבחיים מאוד מקצועיים.

מה ניתן לעשות?

1. אם אין זמן לעסוק בכך – עדיף לא להיות שם בכלל. כי המחיר של פרופיל לא ראוי גבוה יותר מאשר לא להיות שם בכלל. פנו לכך זמן להמשך או שתעשו זאת כשלא תהיה לכם ברירה..

2. להכין מראש את פריטי המידע הדרושים ולבוא עם הכנה נפשית ש"היום הוא יום הלינקדאין ואני מסיים את המשימה!" זה עשוי לקחת כשעתיים, בהנחה שהטקסטים כבר נכתבו והוכנו וכל המידע קיים.

3. להוציא את הנושא לטיפול איש מקצוע. (אבל גם במקרה זה – יש לספק לו את המידע המקצועי.). במסגרת שירות זה גם תונחו איזה מידע חשוב לכלול ואיזה לא, ו"תופעלו" עם לו"זים מה שעשוי להקל עליכם.

פרופיל לינקדאין מושקע – מה הכוונה?

פרופיל העשוי היטב לפי פרמטרים אלה:

  1. העלאת פריטי מידע בכל הקטגוריות (למעט אלה שבאמת אין מה לכתוב שם- תארים או פטנטים וכד' שאין)
  2. תוכן יצירתי – עתיר שמות תואר וניסוחים שלא מוצאים ביתר הפרופילים
  3. אופטימיזציה – פרופיל שמכיל הרבה מולטימדיה (לינקים, מצגות, וידאו, תמונות). בעל תוכן עם אסטרטגייה סדורה של מלים אותם שוזרים לאורך כל הפרופיל במחשבה מכוונת ובקטגוריות מסוימות במיוחד (מיומנויות, כותרת, תקציר)
  4. יצירת טון אישי – מי שיקרא את הפרופיל "ירגיש" את הבן אדם ולא יקרא סתם רשימת מכולת של דברים שהוא עושה במקצוע שלו.

לסיכום

  • אם חשוב לכם להיות בלינקדאין אל תוותרו על כך. השקיעו בכך אחת ולתמיד את שעות ההקמה הנדרשות ומתוך מחשבה ואיסוף מידע מקיף אודותיכם.
  • התייחסו לפרופיל כאל דף הנחיתה העסקי שלכם. וזכרו, מדובר בהשקעה חד פעמית, שמקסימום תצטרכו לעדכן בהמשך מדי פעם, ללא השקעה רבה נוספת.

 

 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *