בלוגרית? אוהבת לכתוב? למה שלא תעשי מזה כסף?


אני זוכרת אותה עד היום, המורה למתמטיקה והמחנכת שלי ריבה. מסוג המורים שחילקו את הילדים ל"שווים" ו"לא שווים כלום".מי שהיה גרוע במתמטיקה השתייך לקטגוריה השנייה.

הילדה הזאת הייתה אני.

שנים הסתובבתי בתחושה שאני באמת נחותה מאלה שנולדו לתחום הריאלי. רק אחר-כך החיים לימדו אותי שריבה הייתה מורה גרועה. אולי היא הבינה במתמטיקה, אבל לא ביחסי אנוש ובהעצמת התלמידים שלה.

fast forward קדימה, ואני מסיימת מגמה ספרותית בהצלחה, תואר בספרות אנגלית, תואר בלימודי תקשורת גולשת ומתקדמת בתחום שהכי אהבתי – תוכן! תקשורת!

אין באינטרנט גיל

במשך השנים עבדתי עם מגוון אנשים: דתיים ,חרדים,חילוניים, צעירים, מבוגרים. זה מה שאני אוהבת בעבודת השיווק באינטרנט: הגיוון, האפשרויות וחוסר הרלוונטיות של הגיל להצלחה.

כי הכל קשור אך ורק לידע.

אני מספרת את זה כדי לחזק אותך שם, שלא מרוצה מההתנהלות המקצועית שלך, שלא קמה עם חשק  לעבודה,  שמתקשה לנהל גם עבודה מספקת וגם גידול ילדים. שחושבת שאולי פספסה את הרכבת, כי את "כבר" בת 40 או 50, ומה את יודעת מול כל הצעירים האלה.

אז זהו, שלא. שיווק ברשתות חברתיות, במיוחד אם את כבר כותבת בלוג מתוך תחביב, הוא ה-הזדמנות להפוך תשוקה למקצוע. צריך רק הכוונה, את הידע. אם את ברשת, את כבר בכיוון הנכון.

השאר תלוי בך.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *