איך לגרום לתוכן שלך לבלוט ברשת


נטע דורון
גרום לתוכן שלך להמריא ברשת (תמונה: hubspot)

בים המידע בו אנו מוקפים ברשת קשה במיוחד לבעלי עסקים קטנים לייצר נוכחות חזקה כמובילים בתחומם. האתגר הגדול הוא לבלוט וזאת על רקע תקציבי שיווק ופרסום מוגבלים. מה ניתן לעשות בכל זאת?

1. כתבו תוכן מועיל ושימושי

כדי להשיג מעמד כאוטוריטה מומלץ לכתוב תוכן שהגולשים יוכלו ליישם "ת'כלס". כתבות מסוג "איך ל..", כתבות הדרכה או תוכן מפורט עם סעיפי התקדמות והוראות. מדריכי הפעלה או מדריכי כיס מהירים הם אוצרות שכל גולש יעריך מאוד.

תוכן זה עשוי לייצר רמת אמינות גבוהה עבור הכותב אותו.  כך גם בעל עסק קטן יכול להצליח לבלוט  מול מתחרים גדולים ממנו.

כיצד תדעו ש"פגעתם בול"? במידה ויישאלו שאלות בתגובה למה שכתבתם ויבוצעו הפצות לתוכן.  אם תבססו את התוכן שלכם על צרכים אמיתיים ודרישות של הקהל שלכם הוא כבר יבין שמדובר בכותב ובעל מקצוע איכותי.

2. יצרו שיח

עוד דרך לייצר ערך מוסף גבוה לתוכן שלכם היא באמצעות אירוח (ראיון/פוסט אורח) של קולות חדשים וחזקים במתחם התוכן שלכם. תוכלו לארח קולגות/מומחים מתחום משלים לשלכם בנוגע לנושא מאוד מסויים, טרנד או נושא בוער אקטואלי. על ידי הצגת פרספקטיבות מגוונות באתר שלכם תשיגו תגובות ושיח ויותר חשיפה לאתר שלכם.

3.  יצרו תוכן נגיש

התוכן הטוב בעולם לא יוכל "לעשות את העבודה" עבורכם אם יש בעיה בקריאתו מבחינה טכנית או אם הוא מאורגן בצורה "מבולגנת". דאגו לסדר את עמודי האתר שלכם בצורה הגיונית וקלה להבנה. כתבו תוכן שיוצג בצורת פסקאות, קטגוריות ממוספרות וכד'.

כמו כן, הקפידו להביא דוגמאות קונקרטיות לטענות ומידע שאתם מעלים, זאת על מנת להקל על הבנת הנאמר. השתמשו בתמונות המחשה או וידאו כדי להגביר ערך "בידורי" לתוכן שלכם.

4. תנו במה למגוון דיעות

על מנת לייצר קול מקצועי סמכותי אינכם צריכים לצפות שכל הקהל יסכים עמכם. יש מקום למגוון דיעות בכל נושא. כל שעליכם לעשות אם עולות שיחות ה"מקשות" על מה שכתבתם הוא פשוט להדגיש ולהדגים את טענתם ולנהל שיח אינטליגנטית עם הגורסים אחרת מכם.

תנו במה שווה לדיעות השונות, הציגו אפשרויות שונות וביטוי למגוון דיעות ונקודות השקפה ככל הניתן. הקהל ישפוט בעצמו לגבי כל הנאמר. הטיעון שיוצג בצורה המסודרת והמובנית ביותר יתקבל באהדה הגבוהה ביותר. הגולש הממוצע מעריך שיח ודיון מקצועי, כך שממש אין מה להיבהל מהשמעת דיעות המנוגדות לדעתכם.להיפך,ראו זאת כהזדמנות להציג את השנינות המקצועית שלכם.

5. צרו את המגע האישי שלכם בתוכן

שאפו ליצור תוכן הייחודי רק לכם, כך שהגולש יזהה את הסגנון או הקונספט שלכם "מרחוק". שלבו דוגמאות "מהחיים" לתוך התוכן, שלבו סיפורים אישיים שקרו לכם, מקרי בוחן, וקצת מהעולם הפרסונלי שלכם.

תוכן זה עשוי להדגים מחשבה מקורית ואף להקל על הגולש להבין את הנאמר ביתר קלות, מה שוודאי יתקבל באהדה רבה. ניתן להתחיל מכתיבת תוכן פופולארי שייתן מענה על שאלות נפוצות בקרב לקוחות ולתת להן תשובות, וכמה שיותר מפורטות.

*מקור המאמר – אתר prdaily, מאת Kelly Gregorio



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *