טיפים לארגון אירוע בלוגריות מוצלח – אמהות


אירוח אירוע בלוגריות הוא אחד מהדרכים הטובות ביותר כדי לתת להן לחוות את כל מה שיש למותג שלכם להציע. אך בחירת תאריך לאירוע ושליחת ההזמנות הם רק ההתחלה של תהליך ארוך ומושקע. להלן כמה טיפים בנושא.

1. תחשבו גם על הילדים

לאמהות בלוגריות יש ילדים. כשאתם מתכננים אירוע עבורן חשבו על נוחיותן, על היותן אמהות עסוקות, ועובדות .מדובר בסדר יום עמוס מראש.

חשבו על הצעת ערך מוסף עבורן בכל הקשור ל"סידור לילדים". אחד הפתרונות יכול להיות קיום האירוע בשעות הבוקר, כאשר הילדים במסגרות או בשעות הערב, אחרי שעת ההשכבה/אמבטיה/ארוחת הערב וכד' (בהתאם לגיל הילדים שלהן).

רעיון נוסף יהיה לקיים אירוע הכולל גם את ילדיהן. לצורך כך יש לארגן מיני-אירוע בתוך האירוע עצמו לאמהות שיאפשר לילדיהן להשתתף בפעילויות מהנות שיבדרו ויעסיקו אותם. כך תשחררו את האמהות להתפנות לסיור במפעל שלכן, להקשיב להרצאה שלכם או להתנסות במוצר שלכם במסגרת המפגש.

2. קבעו אג'נדה

לא נתכנסתם לשם שמיים ויש לכם מטרה. כאשר גם לכם וגם לבלוגריות ברור סדר ומבנה הערב צפות קל יותר לכולם. התוו אג'נדה פשוטה: סיור קבוצתי, התכנסות, סיור משולב עם פעילות ילדים, ארוחה, מפגש שאלות-תשובות וכד'. הקפידו להדגיש מה שדורש הדגשה במהלך ההרצאה/סיור שלכם, למען הסר ספק.

3. ייצרו איתן דיאלוג

בלוגים חזקים הם אלה המייצרים שיח ברשת ומהווים מקור השראה עבור הקהל שלהם. כך הדבר גם בעת אירועי בלוגריות. אל תסתפקו רק בהצגת הרעיון שלכם, המטרה שלכם וחזון חברתכם – קיימו דיאלוג אמיתי עם האורחות!

במהלך הביקור שלהן שאלו אותן שאלות: באיזה תדירות את מעדכנת את הבלוג שלך? מה היה הפוסט המוצלח ביותר שלך?

אלה מן הסתם שאלות המדגימות עניין וייצרו לכם קשר אישי חזק עם האורחות. בשיחת דיאלוג באירוע אוף-ליין תשיגו מידע חשוב כדי לשפר את השיווק שלכם בקהילות החשובות לכם. בנוסף, האורחות ירגישו שאתם מכבדים אותן ומוקירים את עבודתן ברשת.

הבעת עניין זו ומתן כבוד ייצרו לכם ערך עצום במוטיבציית אותה בלוגרית בקשרים אתכם בהמשך. הדבר יתורגם מיידית להעצמה של המותג שלכם ברשת.

4. סיימו בגדול!

הדקות האחרונות לאירוע,לפני שכולן מתפזרות, הן החשובות ביותר!

זו ההזדמנות האחרונה שלכם להשאיר עליהן את הרושם המצוין שתכננתם. הציעו להן תשורה בלתי נשכחת לדרך, אבל כזו שתייצג במכובדות את המותג שלכם כמובן. לדוגמא: קפקייפ מעוצב עם הלוגו שלכם, סל צבעוני גדוש בפריטים המתאימים למחנה, או קופסא עמוסה בדוגמיות מהקו האחרון של חברת הקוסמטיקה שלכם.

בנוסף, אם יש משהו שחשוב לכם במיוחד שהבלוגריות תזכורנה, דאגו להגיד אותו שוב  לקראת פיזור.

5. גם כשזה נגמר…זה לא נגמר – הקפידו על ה- Follow Up שאחרי

הודו להן דרך הרשתות החברתיות שבהן הן פעילות ביותר.

עקבו אחריהן, הן יזכירו אתכם ברשת. היו שם להראות שאתם עוקבים באהדה ומעריכים. בנוסף, שלחו אי-מייל אישי והודו להן על השתתפותן באירוע, על השקעת זמנן וספקו להן מידע ליצירת קשר, מידע מקצועי שעשויות לרצות עבור הכתיבה והיו זמינים לכל שאלה שהן עשויות להציג.

הזכירו להן בהזדמנות זו על מילות המפתח שחשובות לכם בסיקור (בטוויטר: hashtags שלכם) וכן אודות אירועים עתידיים צפויים שאתם רוצים שיידעו עליהם כבר עכשיו לשריון ביומנן.

יש לכם טיפים להוסיף לי? אשמח לשמוע!

יש לכם שאלות? כתבו לי

בקרו בעמוד : שיווק לנשים ולאמהות



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *