איך לייצר נוכחות לינקדאין מנצחת לחברתכם – 7 טיפים קצרים


LinkedIn[6

מידע זה מתייחס בעיקר לעמוד חברה אם כי מרבית התוכן כאן עשוי להיות מיושם גם בפרופיל לינקדאין אישי. נחשפתי לחומר מקצועי מצויין זה מבית Spreadfast ומצאתי לנכון לערוך ולתרגם לשימושכם וליישום קל.

1. רושם ראשוני קובע

כפי שאתם לובשים חליפת עסקים או בגד מרשים אחר לפגישה עסקית – הלבישו את עמוד הלינקדאין שלכם כמו ב"נאום מעלית". מרבית הרשתות החברתיות מעניקות לכם שטח נדל"ן שעוזרים לכם להציג את המותג היטב. השתמשו בתבונה בשטח נדלני זה והעלו מידע אודות מה אתם עושים, מי אתם והערכים שלכם.

2.  משכו את תשומת לב הגולש באמצעות תוכן מולטימדיה

הטמיעו בתוכן העמוד סרטוני יוטיוב, מצגות סליידשר, מסמכי וורד, תמונות. כאשר תעדכנו את העמוד בחומרים אלה כל עוקבי הלינקדאין שלכם יראו אותם. מדיה מגוונת תעזור למותג שלכם לבלוט מול המתחרים ותייצר אנגייג'מנט גבוה יותר.

  1. שתפו את העובדים שלכם בתהליך

אנשים מאמינים יותר לאנשים מאשר למותגים. לפיכך עודדו את עובדי החברה להפיץ את תכני החברה המעודכנים ברשתות החברתיות, עמוד הלינקדאין שלכם,לדוגמא. כאשר לכל עובד יש רשת קשרים ייחודית שלו בת מאות אנשים לפחות אתם משיגים בכך חשיפה רחבה ומדוייקת המייצרת אמינות.

4. ספרו מה יש לכם "לתת" לגולש בדיוק

דרך אחת להעניק תוכן לקהל יעד מטורגט הוא הקמת עמוד חברה Showcase.זהו מעין תת עמוד לעמוד המותג הרגיל בלינקדאין בו מדגישים יחידות מסויימות בתוך החברה. חברי הלינקדאין העוקבים אחר המותג אך מעוניינים בפריט מסויים בשירות/מוצרים שלו (תחשבו על HP או מיקרוסופט לצורך העניין) יעקבו אחר עמודים אלה כדי להישאר מחוברים לחלקים בתוך העסק שלכם המעניינים אותם ולא לשמוע את כל יתר ה"רעש".

linkedin-showcase-pages-company-pages-hero-bg
עמוד תוכן ייעודי – Showcase

5. המסר הנכון לקהל המתאים

נקודת ההנחה היא שאתם מדברים לקהל מגוון. ולכן כדאי לתפור את התוכן בהתאם כדי שיתאים כל פעם לקהל נקודתי אחר שלכם. היעזרו בפרמטרים של אנליטיקס עמוד הלינקדאין שלכם: העוקבים לפי גודל החברה בה עובדים, התעשייה אליה משתייכים, תפקידם בחברה, וותק מקצועי ומיקום גיאוגרפי.

  1. הפיצו תוכן אינפורמטיבי, מעורר השראה ובעל תובנות

הגולשים בלינקדאין מחפשים תוכן המתרכז בידע ובשיפור. לפני שאתם מעלים תוכן, לפיכך, שאלו עצמכם, מדוע שזה ישנה לקהל המטרה שלי? כיצד המידע ישפר את עבודתם?

  1. העלו את התוכן בעמוד מחוץ לשעות העבודה

מרבית העובדים קוראים חומר מקצועי בביתם, לא במשרד. כאשר אתכם מתכננים את יומן התוכן שלכם (יום ושעת העלאת התכנים) אל תגבילו את עצמכם לשעות העבודה 9 עד 5. העלו תכנים בשעות הבוקר המוקדמות, ערבים ואפילו סופי שבוע ושימו לב לאחוזי האנגייג'מנט כדי להתכוון לפעילות מיטבית של שעות הפצת התוכן.

====================

התחברו אלי בלינקדאין

התחברו אלי בפייסבוק

עקבו אחרי בטוויטר

הכירו את פלטפורמת PrivatEquity.biz – זירת השקעות אינטליגנטית המחברת בין חברות, משקיעים ובעלי מניות פרטיים



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *